نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 فروردين 1400 - 23:24
با اعلام کشمیری

نوای جنوب:شرایط کرونایی استان بوشهر روز به روز وخیم تر می شود و با افزایش شمار بیماران بستری، رنگ بندی شهرستان ها تغییر کرد.

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرستان‌های استان گفت: اکنون ۳ شهرستان قرمز، ۴ شهرستان نارنجی و ۳ شهرستان زرد هستند.

دکتر سعید کشمیری بیان کرد: بر اساس گزارش نرم‌افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های دشتستان و دیلم نیز از  امروز دوشنبه ۱۶ فروردین‌ قرمز شد.

او ادامه داد: بر این اساس اکنون شهرستان‌های بوشهر، دیلم و دشتستان در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های گناوه، تنگستان، کنگان و عسلویه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های دشتی، دیر و جم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: زمانی که شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا تغییر وضعیت می‌دهند، محدودیت‌های مرتبط با کرونا نیز به وضعیت جدید کرونایی تغییر می‌کند.

کشمیری عنوان کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر‌های قرمز مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴، در شهر‌های نارنجی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ و در شهر‌های زرد و مشاغل گروه ۴ تعطیل است.

او گفت: رنگ‌بندی شهرها، روستا‌ها و جزایر، تابع رنگ شهرستان مربوط است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رنگ بندی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار