نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1399 - 14:13

نوای جنوب:امام جمعه بندر دیر عنوان کرد: در زمان طاغوت زنان را ابزار دست قرار داده بودند اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی زنان ما جایگاه خود را پیدا کرده و در همه عرصه ها نقش آفرین هستند





نوای جنوب:امام جمعه دیر؛گفت: زنان نباید به بهانه حضور در جامعه، نقش همسری و مادری خود را فراموش کنند یا بعضی از بانوان ارتباطشان را با خدا تعطیل کنند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در مهدیه قاسم ابن الحسن، اظهار داشت: اولین حق حضرت زهرا سلام الله علیها بر ما، نامگذاری دخترانمان به نام این بانوی بزرگوار است.

وی با تاکید بر اینکه زنان نباید به بهانه حضور در جامعه، نقش همسری و مادری خود را فراموش کنند یا بعضی از بانوان ارتباطشان را با خدا تعطیل کنند افزود: پیام اسلام برای زنان ما این است که با حفظ وقار زنانه، عفت و حجاب خود در همه عرصه ها می توانند نقش افرینی کنند.

حسینی با بیان اینکه زنان و خواهران ما در انقلاب بصورت مستقیم و غیرمستقیم نقشی ویژه ایفا کردند، ادامه داد: انقلاب اسلامی هم متقابلا خدمات زیادی به این قشر از جامعه داشت و شخصیت زن مسلمان را به او برگرداند.
امام جمعه بندر دیر عنوان کرد: در زمان طاغوت زنان را ابزار دست قرار داده بودند اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی زنان ما جایگاه خود را پیدا کرده و در همه عرصه ها نقش آفرین هستند.
وی با اشاره به نقش مادران در بالندگی فرزندان، خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره)، سردار سلیمانی و همه شخصیت های برجسته از دامن مادران خود پرورش یافته و به آن جایگاه ها رسیدند.
حسینی یادآور شد: همه مردان قدردان زنان باشند و از زنان و مادرانی که محکم ایستادند تا فرزندان شهیدشان حماسه آفرینی کنند تجلیل شود.
حسینی با تبریک دهه فجر بیان کرد: انقلاب خودباوری را به ملت ما بازگرداند و امروز دشمنان بعد از گذشت ۴۲ سال از این انقلاب با وجود همه تحریم ها و تهدیدها از نابودی این نظام مأیوس شده اند و کسانی که وعده نابودی انقلاب اسلامی را داده بودند خودشان نابود شدند.
آیین جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به همت هیأت قاسم ابن الحسن(ع) برگزار شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
امام جمعه دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار