نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آذر 1399 - 13:35

نوای جنوب:رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر گفت: در راستای بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، ۹۲۹واحد متخلف در استان بوشهر پلمب شد.

نوای جنوب:عباس قلی‌پور در نشست بررسی شرایط کرونایی استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت این استان در ابتلا و بستری به ویروس کرونا رو به بهبود است اظهار داشت: محدودیت‌های 2 هفته‌ای سبب بهبود شرایط وضعیت ابتلا و بستری شد و اکنون بیش از 94.5 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

وی، کل بازرسی‌های انجام شده را 135 هزار و 190 مورد برای بررسی رعایت پروتکل بهداشتی از اماکن و کسبه دانست و بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 85 درصد از بازرسی‌ها مطلوب بوده و 15 درصد نامطلوب منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر با اشاره به تشکیل 7 هزار و 597 مورد پرونده تخلف در رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: با صدور احکام مختلف تاکنون در راستای بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، 929 واحد متخلف در استان بوشهر پلمب شده است.

قلی‌پور  از گشت‌های مشترک برای بررسی وضعیت رعایت پروتکل بهداشتی در مقابل کرونا خبر داد و افزود: بیش از 9 هزار گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، صمت، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انجام و با متخلفان برخورد قاطع شده است.

وی رعایت پروتکل بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های مختلف را مطلوب دانست و تاکید کرد: رعایت پروتکل بهداشتی در همه ادارات، بانک‌ها، اماکن، صنوف، کارگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها مطلوب اعلام شده است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر به اعمال 2 هفته‌ محدودیت‌های کرونایی پرداخت و بیان کرد: تاکنون  بیش از 7 هزار بازرسی انجام شده که 3 هزار و 800 بازرسی آن گروهی و یک‌هزار و 82 مورد اخطار و 356 پرونده تشکیل شده است.

قلی‌پور از پلمب 123 واحد متخلف در 2 هفته اخیر خبر داد و بیان کرد: در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی 2 هفته‌ای میانگین رعایت پروتکل بهداشتی 94.5 درصد ارزیابی شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پلمپ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار