نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1401 - 13:39

نوای جنوب:فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دلیل اقدامات جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار از شهردار سعدآباد تجلیل کرد.

نوای جنوب:تجلیل فرمانده سپاه استان بوشهر از شهردار جهادی سعدآباد در خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دلیل اقدامات جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار از شهردار سعدآباد تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرسعدآباد، سردار حاج علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با اهدای لوح سپاس به عبدالرحمان محمدی شهردار سعدآباد، از خدمات جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار در خدمت‌رسانی به جامعه هدف تجلیل کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: توفیق خدمت به نیکوکارترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، رضایت پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت و کسانی در این مسیر سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند.

 

در بخش دیگری از این تقدیرنامه می‌خوانیم: بدینوسیله لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه و موثری که در خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار و همچنین همکاری با بسیج سازندگی شهرستان دشتستان داشته‌اید، تقدیر و تشکر کرده و موفقیت و سربلندی‌ روزافزون‌تان را در عرصه‌های جهادی در ظل توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) از خداوند مسئلت دارم.











کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار