نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 دي 1401 - 09:29

نوای جنوب:معاون هماهنکی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تقویت زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ایرانیان مقیم خارج از کشور زمینه حضور و مشارکت آنان برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم می‌شود.





نوای جنوب:علی باستین در جلسه شورای گفت‌وگو دولت با بخش خصوصی استان بوشهر این شورا را یک ظرفیت مهم برای بررسی مسائل و مشکلات بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: مسائل و مشکلات بخش خصوصی در حوزه تولید، بازار، صادرات، واردات، کسب و کار، اصلاح قوانین و مقررات در شورای گفت‌وگو دولت با بخش خصوصی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل بخش خصوصی که در استان بوشهر قابل حل است مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: بخشی مسائل تولیدکنندگان و بخش خصوصی هم به شورای گفت‌وگو دولت با بخش خصوصی در سطح ملی و وزارتخانه‌ها مطرح می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات در بخش تولید، بازرگانی، واردات و صادرات در جلسه شورای گفت‌وگو دولت با بخش خصوصی خاطر نشان کرد: این جلسه مصوبات مهمی برای حل مشکلات مطرح شده در پی داشت.

باستین از راه‌اندازی جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی خرما در اواخر دی ماه در بوشهر خبر داد و بیان کرد: دهه نخست بهمن امسال نیز همایش و نمایشگاه بین‌المللی آبزیان در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با دعوت از فعالان اقتصادی استان، کشور، بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌ها تصریح کرد: این 2 جشنواره و نمایشگاه نقش مهمی در رونق اقتصادی استان بوشهر در حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارهای افزایش و جذب سرمایه‌گذاری خارجی نشست و دعوت از ایرانیان مقیم خارج از کشور به ویژه مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس است.

باستین افزود: ایرانیان مقیم خارج از کشور که قصد سرمایه‌گذاری در استان بوشهر دارند با تصویب در شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان بوشهر زمینه حضور و مشارکت آنان برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد این مهم با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، سازمان اقتصادی و دارایی استان بوشهر مصوب شد که ان‌شاءالله زمینه حضور ایرانیان مقیم خارج از کشور برای مشارکت در سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف فراهم شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار