نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1401 - 15:32
ضادرشد

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز حماسه ۹ دی روز " بصیرت و میثاق با ولایت" را گرامی داشت.

 





نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز حماسه ۹ دی روز " بصیرت و میثاق با ولایت" را گرامی داشت.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر با صدور پیامی، حماسه نهم دی را نقطه عطفی در ولایت‌مداری ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی برشمرد.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایطی که فتنه‌گران چندین ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸، کشور را دچار ناآرامی کرده بودند، حضور ‌ده‌ها میلیونی ملت مومن و انقلابی در صحنه و لبیک به ولایت فقیه، فتنه‌گران و عوامل خارجی آنها را برای همیشه محو کرد.

 

 

پورات تصریح کرد: امسال سیزدهمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی است و مردم بار دیگر با گرامیداشت این روز تاریخی، سیلی محکمی به فتنه‌گران و اغتشاشگران می‌زنند و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهند کرد.

 

 

معاون سیاسی استاندار بوشهر اضافه کرد: نهم دی ماه در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران، روز تجلی عزت و اقتدار ملی و روز شکوه و بصیرت مردم ولایت‌مدار است که در راستای حفظ ارزش‌ها و حمایت از ولایت فقیه، مانند رودی خروشان و یکپارچه خروشیدند و طومار فتنه را در هم شکستند.

 

 

پورات تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی "روز بصیرت و میثاق با ولایت"، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر دعوت می‌کنم در مراسمات و ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ۹ دی حضوری باشکوه و دشمن‌شکن داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار