نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مهر 1401 - 07:14

نوای جنوب: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ تسهیلات اعتباری مشاغل خرد در استان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خرد به استان ابلاغ شده است.

نوای جنوب:مصدق کشاورزی  از توسعه طرح‌های مشاغل خانگی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا بر اساس ظرفیت مناطق طرح‌های اشتغال‌زایی تدوین و عملیاتی می‌شود.

وی همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای در مهارت‌آموزی جویندگان اشتغال را مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد: مهارت‌آموزی راهکار مهم اشتغال‌زایی است که در این راستا بر اساس ظرفیت‌های مناطق مهارت‌آموزی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به استقبال مردم به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در استان افزود: یکی از مشکلات در این حوزه نبود بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی و اتصال به بازار است.

کشاورزی، قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار شهرداری‌ها و ساماندهی مشاغل خانگی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند به منظور بالا بردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان، مکان مناسبی برای عرضه کالاهای تولید آماده کنند و بر مبنای قیمت تمام شده به متقاضیان عرضه کالا اجاره دهند.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد شهری سبب بهبود خدمات مدیریت شهری می‌شود تصریح کرد: مشاغل خرد و خانگی و تعاونی‌ها می‌توانند در این امر مفید و موثر واقع شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم و وزارت متبوع حمایت ویژه‌ای از اینگونه مشاغل دارند گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 100 میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی در استان بوشهر اختصاص یافته است.

کشاورزی از توزیع 100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی در استان خبر داد و بیان کرد: از محل اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه یک‌هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خرد به استان ابلاغ شده است.

وی نسبت به پیوست اشتغال طرح‌ها و راه‌اندازی بازارچه مشاغل خانگی تأکید کرد و از فرمانداران و شهرداران خواست تا این موضوع را عملیاتی کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار