نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1401 - 00:11

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نشست مدیریت مصرف. برق ویژه پیک بار تابستان با حضور فرماندهان نیروهای مسلح در این استان به میزبانی سپاه امام صادق ( ع)  بوشهر برگزار شد.

 





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نشست مدیریت مصرف. برق ویژه پیک بار تابستان با حضور فرماندهان نیروهای مسلح در این استان به میزبانی سپاه امام صادق ( ع)  بوشهر برگزار شد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر غلامرضا حشمتی در این نشست با قدردانی از همکاری و تعامل نیروهای مسلح اظهار کرد: در  شرایط موجود با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم مدیریت بار نیاز است همه دستگا‌ها همکاری مستمر و جدی در مدیریت مصرف بهینه برق داشته باشند.

 وی بیان کرد: انتظار است نیروی نظامی و انتظامی نیز همانند سال‌های گذشته  در راستای کاهش مصرف غیر ضروری اقدام نمایند، تا سالی بدون خاموشی برای مردم داشته باشیم.

حشمتی ادامه داد: استفاده از دیزل ژنراتورها در حوزه نیروهای مسلح از ظرفیت‌های قابل توجه برای کاهش بار شبکه است که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

وی افزود: در بخش مشترکین نیز انتظار می‌رود همکاری لازم و موثری برای مصرف بهینه برق صورت گیرد.

 

در ادامه این نشست ایوب دهقانی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با ارائه نمودارهایی وضعیت فعلی مشترکین نظامی را شرح داده  خواستار همکاری و کاهش مصرف در زمان پیک برق شدند.

 

در ادامه اقای دسترس مسول انرژی و مهندسی سپاه نیز گفت: مجموعه سپاه خود داوطلب همکاری جهت کاهش مصرف و مدیریت مصرف در زمان پیک مصرف است.

 

جناب سرهنگ اسکندری رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر نیز گفت: 

با توجه به موقعیت فعلی و کمبود های انرژی که عامل طبیعی مانند کاهش بارندگی باعث این شرایط شده، نیاز به همت بسیجی و همگانی است تا بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

 

 جناب سرهنگ غضنفری معاون هماهنگی سپاه امام صادق ( ع )  استان بوشهر نیز با تاکید بر همکاری در تمامی زمینه های مدیریت مصرف و پایش مستمر مصرف یگانهای نظامی مستقر در استان و گزارش مستمر ان توسط شرکت توزیع شدند. وی افزود: موضوع افزایش سرقت از  شبکه برق نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد و با همکاری بسیج محلات و ادارت ، نیروهای انتظامی  نسبت به پیگیری و گشت مستمر اقدام شود.

معاون هماهنگی سپاه امام صادق افزود: ظرفیت عظیم بسیج میتواند در راستای کاهش مصرف برق مساجد، حسینیه ها و ادارات موثر واقع گردد.

گفتنی است این نشست با درخواست پایگاه مقاومت ابوذر غفاری شرکت توزیع و دعوت جناب سرهنگ اسکندری رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان تشکیل شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار