نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1401 - 09:33

نوای جنوب:سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  مشکل اصلی این  پروژه تکمیل خط انتقال  برق دانست و بیان کرد: لازم است برای اجرا طرح‌های آبرسانی اعتبارات شهرستان جم ویژه دیده شود.





نوای جنوب:ابوالحسن عالی در جلسه  بررسی مسائل و مشکلات حوزه آبرسانی به شهرستان جم  با اشاره به اینکه تامین این شهرستان بدلیل اتکا صرف به منابع آبی زیرزمینی نیازمند نگاه وتوجه ویژه‌ای است اظهار داشت: یکی از پروژه های بزرگ شرکت آبفا طرح آبرسانی سیراف جم است  که تکمیل آن نیازمند حدود ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار است  و با تامین اعتبارات لازم امیدواریم این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  مشکل اصلی این  پروژه تکمیل خط انتقال  برق دانست و بیان کرد: لازم است برای اجرا طرح‌های آبرسانی اعتبارات شهرستان جم ویژه دیده شود.

 

وی افزود: در پی خشکسالی های اخیر وبه جهت جلوگیری از ایجاد تنش آبی در این شهرستات تمهیدات لازم برای گذر از تابستان با حداقل مشکلات در مجموعه آبفا اندیشیده شده است که نیاز به مشارکت بیشتر مردم در مدیریت مصرف دارد.

 

عالی ضمن اشاره به مهاجرپذیری شهرستان جم گفت: برای ارتقا پایداری در تامین آب از منابع زیرزمینی حفر یک حلقه و کف شکنی 15 حلقه و تجهیز 20 حلقه چاه با برآورد اولیه حدود 200  میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد. که البته تحقق آن منوط به تامین اعتبار لازم خواهد بود

 

وی با بیان اینکه شرکتهای نفتی مستقر در این شهرستان  باید در راستای مسئولیت های اجتماعی به تامین آب کمک کنند گفت:  باید از تمام راهکارها برای حل مشکلات آبرسانی  شهرستان جم استفاده کرد.

 

فرماندار جم هم با بیان اینکه آب مهم ترین موضوع در شهرستان جم است و مشکلاتی درحوزه آبرسانی جم بدلیل خشکسالی سالهای اخیر وجود دارد افزود: فرسودگی شبکه و خطوط انتقال آب و تامین هزینه های سنگین بهره برداری و نگهداری از جمله مشکلات حوزه آب جم است.

https://www.abfa-bushehr.ir/page-default/FA/0/news/2528-



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار