نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1401 - 17:42

نوای جنوب:اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو از خداوند متعال مسئلت می نمایم در سالی که به تدبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی سال " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  " نامگذاری شده است مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

 





نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت ، یادآور 12 فروردین سال 58 و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی جاودانه ساخت .

در روز 12 فروردین ماه مردم همیشه در صحنه ، آگاه و هوشیار ایران با انسجام و توکل به خدای مهربان و بهره مندی از دستورات الهی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) با شرکت در همه پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با رای 98 درصدی به جمهوری اسلامی عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو از خداوند متعال مسئلت می نمایم در سالی که به تدبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی سال " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  " نامگذاری شده است مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

 

محمد تقی صفری 

فرماندار شهرستان گناوه 

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار