نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1401 - 15:44

نوای جنوب:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر خروجی استان بوشهر به فارس در محور دالکی به کنار تخته گفت: مسافران و رانندگان فعلاً از جاده برازجان - کنار تخته تردد نکنند.

نوای جنوب:




معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر خروجی استان بوشهر به فارس در محور دالکی به کنار تخته گفت: مسافران و رانندگان فعلاً از جاده برازجان - کنار تخته تردد نکنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس پلیس راه استان از محور شریانی و پرتردد دالکی به کنار تخته بازدید و راهکارهای لازم برای تسریع در تردد خودروهای مسافران نوروزی ارائه کردند.

وی با توجه به ترافیک سنگین در محور خروجی استان بوشهر حدفاصل دالکی تا کنارتخته از مسافران نوروزی خواست با صبر و حوصله و برنامه ریزی شده تردد کنند و بازگشت خود را قدری به تعویق بیندازند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در ادامه افزود: از رانندگان و مسافران در خواست می‌شود در حال حاضر در این محور تردد نکنند تا مسیر حرکت خودروها روان شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رستمیان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار