نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1400 - 21:05

نوای جنوب:در ادامه این بازدید از زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهر کلمه بازدید بعمل آمد،  بخشداربخش بوشکان، اعضای شورا و نماینده فدراسیون فوتبال، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان را همراهی می کردند،  مشکلات و نواقص مطروحه، اولویت بندی شدند. این ورزشگاه برای میزبانی و برگزاری مسابقات لیگ استان و شهرستان آماده می شود.

نوای جنوب:براساس اهداف عملکردی دولت ایران قوی مبتنی بر مردم داری، محرومیت زدایی و اشتغال، و تاکیدات مستمر سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این راستا، امروز عصر 22 بهمن 1400، سرپرست معاونت فرمانداری دشتستان پس از دریافت اطلاعات اولیه، به همراه تیم کارشناسی، در محل روستای خرزهره دان از توابع بخش بوشکان حاضر شدند و از نزدیک  مسابل و درخواست های اهالی احصا شد، برخی مسایل مانند کمبود آب، در اسرع وقت با هماهنگی بخشدار بوشکان و امور عشایر شهرستان، با تانکر آبرسانی شد. کمبود علوفه، دسترسی کم به مراقبتهای بهداشتی  و انلاف دامهای بیمار به تعداد زیاد در اثر ابتلا به بیماری ناشناخته، در دستور کار قرار گرفت. نیازسنجی، زمان بندی و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و نیروهای  جهادی و مردمی از اولویت رفع محرومیت هاست.روستای خرزهره دان در مسیر ارتباطی روستایی ننیزک به شهر کلمه و درنزدیکی روستای آبپای ارغون واقع شده است، 3 خانوار  با جمعیت 11 نفر در این روستا ساکن هستند. این روستا و روستاهای  اطراف آن بنام های سرمله، زیرمله، غنچه بیگی، هفت مله و ابپای ارغون از روستاهای کوهپایه ای بوده که  بالغ بر 30 خانوار و 120 نفر ساکن هستند و اغلب دامدارند.

در ادامه این بازدید از زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهر کلمه بازدید بعمل آمد،  بخشداربخش بوشکان، اعضای شورا و نماینده فدراسیون فوتبال، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان را همراهی می کردند،  مشکلات و نواقص مطروحه، اولویت بندی شدند. این ورزشگاه برای میزبانی و برگزاری مسابقات لیگ استان و شهرستان آماده می شود.


















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار