نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آذر 1400 - 08:33

نوای جنوب:کامیون خانواده کمالی اسکانیای مستهلک است که به دلیل نداشتن در آمد کافی نمی‌توانند آن را تعویض کنند و ناهید برای امرار معاش خانواده مجبور است بیشتر طول هفته را با برادرش کار کنند.

نوای جنوب:کامیون خانواده کمالی اسکانیای مستهلک است که به دلیل نداشتن در آمد کافی نمی‌توانند آن را تعویض کنند و ناهید برای امرار معاش خانواده مجبور است بیشتر طول هفته را با برادرش کار کنند.این مجموعه عکس گزارشی است از راننده کامیونی به نام ناهید کمانی که سه سال پیش مقام اول مسابقات کامیوان رانی اسلالوم کشور را به دست آورده است.

ناهید کمانی ۳۳ سال دارد و در شهر گلپایگان در استان اصفهان زندگی می‌کند. او دارای یک فرزند پسر است و در ۲۶ سالگی گواهینامه پایه یک گرفته است. او از شروع جوانی و با علاقه‌ای که به رانندگی داشته است در کنار پدرش به عنوان راننده دوم کار می‌کرده، اما سال پیش پدرش بر اثر ابتلا به سرطان ریه در گذشت و چون برادر کوچکش مهدی ۲۲ سال دارد و شرایط داشتن گواهینامه پایه یک را ندارد، ناهید مسوولیت رانندگی کامیون را برعهده گرفته است.

مادر، خواهر و برادرش مهدی که به تازگی متاهل شده است از طریق این کامیون امرار معاش می‌کنند. کامیون خانواده او یک اسکانیای مستهلک است که به دلیل نداشتن در آمد کافی نمی‌توانند آن را تعویض کنند و ناهید برای امرار معاش خانواده مجبور است بیشتر طول هفته را با برادرش کار کنند.

پدرش در لحظه‌ی آخر زندگی، خانواده را به او سپرده است. آرزوی ناهید این است که روزی بازیگر شود، اما می‌گوید تا زمانی که برادرم مهدی به سن قانونی رانندگی پایه یک برسد و بتواند کامیون خودمان را عوض کنیم باید سخت کار کنم و شاید بعد از آن بتوانم به سراغ بازیگر شدن بروم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
راننده کامیون

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار