نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1400 - 16:21

نوای جنوب: ساعت کار ادارات استان بوشهر از فردا (شنبه اول خرداد) تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ است.

نوای جنوب:معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با اشاره به تغییر ساعت فعالیت ادارات استان از اول خرداد، بیان کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان و تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و اداری این استان برای مدیریت بهینه مصرف برق و جلوگیری از  قطعی برق از شنبه اول خرداد تغییر می‌یابد.

حسن ابراهیمی ادامه داد: بر این اساس ادارات استان بوشهر از شنبه اول خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ فعال خواهند بود.

او افزود: این تغییر ساعت شامل مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌ها نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدمات شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به قانون امور مالیاتی نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر عنوان کرد: ابلاغ ساعت کار جدید ادارات شامل واحد‌های ستادی بانک‌های استان بوشهر هم می‌شود اما ساعت کاری شعب بانک‌ها از سوی شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام می‌شود. همچنین تمامی واحد‌های ستادی بیمه‌های استان مشمول ساعت کاری اعلام شده هستند.

ابراهیمی، خاموش کردن همه وسایل برقی به ویژه تجهیزات سردکننده را بعد از پایان ساعت اداری الزامی دانست و تاکید کرد: حضور کارکنان در ادارات در خارج از ساعت اداری اعلام شده به استثناء موارد ضروری به تشخیص مدیر دستگاه، ممنوع است.

او از دستگاه‌های متولی خواست درباره اصلاح الگوی مصرف اطلاع رسانی کنند و افزود: تجهیزات سردکننده در مکان‌های اداری باید بر روی دمای ۲۵ درجه تنظیم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با تاکید بر جلوگیری از تشکیل جلسات در زمان اوج بار مصرف برق یعنی ساعت ۱۲ تا ۱۸، عنوان کرد: به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایدار، استفاده حداکثری از مولد‌های اختصاصی برق ادارات در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر مسئولیت نظارت بر اجرا ابلاغیه و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارد، گفت: اجرای دقیق مفاد ابلاغیه بر عهده مدیر دستگاه اجرایی است و با هرگونه تخلف مطابق با مقررات برخورد می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ساعت اداری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار