نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1398 - 18:32

نوای جنوب:دردایره ی بین تولد و مرگ، این شهادت است که آغاز  تا   آنجام سیر را  بی مخاطره و  سرشار از برکت، نشان می دهد و  مردان مقرب آنانند که برای درک و دریافت این برکت گزینش می شوند. گزینشی که در پی افکار و اعمال هدفمندانه و آگاهانه شان در مسیر حق، تحقق می یابد.








 

نوای جنوب:پیام رئيس شوراي ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به منایبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
 بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا في سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
دردایره ی بین تولد و مرگ، این شهادت است که آغاز  تا   آنجام سیر را  بی مخاطره و  سرشار از برکت، نشان می دهد و  مردان مقرب آنانند که برای درک و دریافت این برکت گزینش می شوند. گزینشی که در پی افکار و اعمال هدفمندانه و آگاهانه شان در مسیر حق، تحقق می یابد.
سردار سرلشکر، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از همین جنس برگزیدگان دردانه ای بود که در پایان عمر سراسر مبارزه اش در راه تحقق شعائرالهی، به دست شقی ترین شیطان صفتان روزگار به فیض دریافت این برکت بی بدیل، نایل و  بر سر سفره ی پررزق پروردگارش حاضر و به تعبیر پیر و مرادش ، آسمانی شد.
دشمن خدا و انسان و انسانیت، دوباره هم اشتباه کرد و میخ درشت دیگری را بر تابوت خود کوبید. شیطان بزرگ و همه ی شیاطین عالم  بدانند که با شهادت سردار دلها، شعله ی مبارزه ی در راه حق و حقیقت و دفاع از حریم ولایت،  در دل مردم مقاوم منطقه و جان برکفان جبهه ی مقاومت فروزانتر خواهد شد و به زودی دست انتقام الهی از دل همین شعله ی فروزان، آنها و مزدورانشان را در کام خواهد کشید و به عذاب الهی گرفتار خواهد نمود. دشمنان اسلام و ایران و مردم مسلمان منطقه، هیچ گاه نخواهند آموخت که ترور منجر به شهادت فرزندان اسلام ، مرگ و اضمحلال آنها را نزدیکتر خواهد کرد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، ضمن محکوم نمودن این عمل شنیع آمریکای خونخوار، شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر، رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران تبریک و تسلیت گفته، تداوم راه آن شهید والامقام را وظیفه ی خود و همه ی امت سلامی می داند.
 والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
جمنا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار