نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1401 - 09:59
با عزل نظری رئیس سابق شورای راهبردی:

نوای جنوب:چند روز گذشته با حکم دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ورئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه عزل و دکتر مجاور شیخان جایگزین وی شد

نوای جنوب:در حاشیه خلیج فارس و  در محدوده 46 هزار هکتاری استان بوشهر قرار گرفته است که مشتمل بر سه منطقه پارس یک (پارس جنوبی) با 14 هزار هکتار که شهرستان عسلویه را در بر می گیرد ، پارس دو ( کنگان) در محدوده 16 هزار هکتاری شهرستان کنگان را در بر گرفته است و پارس سه ( پارس شمالی) شامل 16 هزار هکتار از محدوده ی شهرستانهای دیر، دشتی،تنگستان و بوشهر را در بر می گیرد.

 

پارس جنوبی

در کنار فازهای عظیم پالایشگاهی ،احداث صنایع پتروشیمی در 1400 هکتار زمین در نظر گرفته شده تا در دو فاز با فراوری محصولات اولیه ی فاز ها ،ارزش افزوده ی بیشتری نصیب کشور شود. تولید مقادیر قابل توجهی اتان، گاز مایع ،میعانات گازی، گوگرد و همچنین گاز طبیعی از میدان عظیم گازی پارس جنوبی، توسط پالایشگاه های احداث شده در منطقه پارس، می تواند بعنوان یکی از عوامل رشد و توسعه صنایع پتروشیمی در کشور عمل کند

چند روز گذشته با حکم دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ورئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه منصوب دولت قبل  عزل و دکتر مجاور شیخان جایگزین وی شد

اینکه حجت نظری چه عملکردی داشت جای طرح آن اینجا نیست لیکن در شرایط فعلی آنچه مهم است اجرای سیاست های دولت انقلابی آیت اله رئیسی در تمامی بخشهاست که اجرای دقیق ان میتواند بزرگترین کمک در اجرای سیاست ها و عمل بوعده های دولت باشد.

هردولتی زمانی می تواند موفق بوده و وعده هایش را به مردم عملی کند که نیروها و مدیران همفکر خودرا در تمامی بخشها به کار گیرد که دلسوزانه در اجرای وظایف خود بکوشند.

جای تعارف و ملاحظه کاری نیست که فردی که دل در گرو تفکر دولتی دیگر دارد و تا اخرین لحظه برای استمرار ان تلاش کرده و در انتخابات شعار (بزن زیر میز!)میداده نمی تواند مدیری دلسوز برای این دولت باشد.

منظقه انرژیپارس جنوبی مهمترین منطقه از نظر اقتصادی ودر حوزه جغرافیایی استان بوشهر است که در صورت استقرار تفکر و سیاست های دولت انقلابی در مدیریت های شرکتها بسیار متفاوت تر از انچه تاکنون بوده میتواند در توسعه استان ثمر بخش باشد.

بدون شک مدیری که مشاور و نزدیکانش از افراد شناخته شده دولت قبل و دارای تفکراتی مغایر با دولت فعلی هستند هرگز مدیری وفادار و اثر بخش برای این دولت نیست.

اینک انتظار است متولیان امر انچه را حق قانونی دولت،مردم و حامیان دولت است پاس داشته و برای مسئولیت شورای راهبردی پتروشیمی های مستقر در استان بوشهر فردی را برگزینند که دارای توان،تجربه و تخصص کافی در حوزه پتروشیمی ها،دارای اعتقاد قلبی و عملی به سیاست های دولت انقلابی آیت اله رئیسی و متعهد و دارای سابقه استفاده کامل از ظرفیت های استان بوشهر را داشته باشد تا بتواند متفاوت از گذشته در اجرای مسئولیت ها موفق باشد.

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار