نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مهر 1401 - 05:30
روز یکشنبه:

نوای جنوب:انبوه مردم ولایتمدار، انقلابی و دوست‌دار نظام جمهوری اسلامی در بوشهر روز یکشنبه با برگزاری راهپیمایی میثاق با ولایت و طنین انداز کردن فریاد انزجار و بیزاری از توطئه های دشمنان اقدام های اغتشاشگران و تخریب‌های اخیر آنان را در کشور محکوم کردند.

نوای جنوب:در این راهپیمایی گروه‌های مختلف مردم، زن و مرد و پیرو جوان همه آمده بودند تا دسیسه‌های فتنه‌گران را برای برهم زدن امنیت و جلوگیری از پیشرفت و انسجام کشور خنثی و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی، شهدا، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

مردم بوشهر با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، ملت ما بیداراست ازآمریکا بیزار است، ترجمه امروز زیارت عاشورا مرگ برآمریکا، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم خشم و انزجار خود را از اقدام‌های اخیر توطئه‌گران اعلام کردند.راهپیمایان بوشهری همچنین با دردست داشتن دست نوشته هایی با این مضمون که دروغ، نفرت، پلیدی خواب تجزیه دیدی؟ به اسم زن می‌زنند، می‌شکنند و می‌کُشند، هزار هزار جنایت به اسم صلح و عدالت، جمهوری اسلامی حرم است، ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار، اشاعه فساد و بدحجاب سیاست کهنه آمریکایی، حجاب ما مظهر ایمان ماست حاصل انقلاب ایران ما است، در پرتو غیرت ملت انقلابی بسته شد دهان حامی بی حجابی و زنان انقلابی ذلت نمی پذیرند حرکت اخیر دشمن در ایجاد اغتشاش و آشوبگری را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این آیین گفت: امروز دشمنان قسم خورده این نظام با برخورداری از همه ظرفیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، انسانی و امپراطوری رسانه ای با سال‌ها برنامه و توطئه به میدان آمده اند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی را به آتش بکشد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: در مقابل این دسیسه دشمن ملتی مقتدر، مومن، بصیر، انقلابی و شجاع قرار دارند که در این شرایط با حضور آگاهانه، مدبرانه و سراسر تسلیم در برابر خدا این توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.






 











 































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
راه پیمایی

نظرات کاربران
خیلی شلوغه
جناب استاندار چرا باز جای مدیران کل دولت قبل که توسط شما ابقا شده اند باز هم خالی هست؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار