نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مهر 1399 - 12:32
امروز صادر شد

نوای جنوب:اینجانب به نوبه‌ی خود درگذشت این بزرگان افتخارآفرین را به خانواده‌ی ایشان، جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان و خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شریف شهرستان عزیزمان دشتستان تسلیت عرض نموده، برای آن دو نیکمرد افتخار آفرین علو درجات از درگاه الهی آرزومندم.





 

نوای جنوب:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاثرانگیز فقدان دو انسان شریف، خوش‌نام و بزرگمرد دشتستان، زنده یاد حسن شنبدی و زنده یاد غلامرضا تواناییان غمی سترگ بر دلها نشاند.
مانایاد حسن شنبدی از یادگاران دوران دفاع مقدس و برادر شهید والامقام محمد شنبدی است که سالها در کسوت مقدس معلمی به جامعه خدمت کرد و افتخار شاگردی آن بزرگوار در سالهای دهه‌ی ۶۰ تا همیشه در خاطرم‌ خواهد ماند.
سردار سرفراز زنده‌یاد حاج غلامرضا تواناییان نیز ایثارگر، آزاده و جانباز فداکاری بود که در لباس پاسداری میهن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و نام نیکش تا همیشه باقی خواهد بود.
اگرچه به مصداق شعر ماندگار شیخ اجل که میفرماید: "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند"، این دو عزیز تا ابد نامشان بر لوح دل دشتستان بزرگ و سرفراز باقی خواهد ماند اما بدون تردید فقدان این گرامیان بسی سخت و سنگین است.
اینجانب به نوبه‌ی خود درگذشت این بزرگان افتخارآفرین را به خانواده‌ی ایشان، جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان و خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شریف شهرستان عزیزمان دشتستان تسلیت عرض نموده، برای آن دو نیکمرد افتخار آفرین علو درجات از درگاه الهی آرزومندم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار