نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1398 - 13:21
پیام نماینده منخب دشتستان

نوای جنوب:انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور شما مردم آگاه و بصیر برگزار شد و بار دیگر جلوه زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نظاره نشستیم. انتخابات ودیعه ای از امام راحل(ره) و شهدای عزیزمان است لذا مراتب سلام و درود خود را به روحشان تقدیم می دارم





 

نوای جنوب:


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و فهیم دشتستان بزرگ

سلام علیکم

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور شما مردم آگاه و بصیر برگزار شد و بار دیگر جلوه زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نظاره نشستیم. انتخابات ودیعه ای از امام راحل(ره) و شهدای عزیزمان است لذا مراتب سلام و درود خود را به روحشان تقدیم می دارم

ضمن تقدیر و تشکر از حضور بصیرتمندانه مردم در انتخابات، لازم می‌دانم از  همه کاندیداهایی که با حضور در انتخابات موجب ایجاد شور و تحقق حماسه سیاسی شدند تشکر کنیم.

امروز فصل رقابت پایان پذیرفته است، لذا همه باید دست به دست هم داده و آغازگر طرحی نو برای دشتستان بزرگ باشیم. دست یکایک شما را می فشارم و از شما به‌خاطر طی‌کردن این راه ناهموار استمداد می‌طلبم.

 در ادامه تقدیر و تشکرم را به اعضای ستاد و آنان که اینجانب را شبانه روز مورد الطاف و حمایت‌های خود قرار دارند تقدیم می‌دارم و امیدوارم بتوانم نماینده‌ای امین برای این حمایت‌های شما باشم.

در آخر، همانگونه که ما را به مصداق "فارجعوا فیها الی رواة حدیثنا" به تبعیت از ولی و مقتدای زمان دستور داده اند خود را سربازی از سربازان این نظام مقدس و امامین  انقلاب می‌دانم. از خداوند منان استمداد می خواهم تا شرمنده شهدای امنیت و آزادی این وطن خصوصاً شهدای دلیرمرد دشتستان بزرگ نشوم.

 ابراهیم رضایی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار