کد خبر: 47586 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1404 - 23:51
مانور سراسری آمادگی مراکز ارتباط با مشتریان در شرکت آبفای بوشهر برگزار می‌شود

نوای جنوب:سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برگزاری مانور سراسری آمادگی مراکز ارتباط با مشتریان (CRM) در این استان خبر داد.

 

نوای جنوب:سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برگزاری مانور سراسری آمادگی مراکز ارتباط با مشتریان (CRM) در این استان خبر داد.

 

 

 

 

علی بردستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: این مانور به منظور ارتقای تاب‌آوری و افزایش آمادگی در برابر حوادث و بحران‌های احتمالی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: با توجه به گسترش انواع مخاطرات طبیعی و اهمیت آمادگی برای پاسخ به سوانح احتمالی، برنامه‌ریزی برای سناریوهای بحران در دستور کار قرار گرفته است. 

 

 

وی افزود: این مانور بر پایه تحلیل خطر و تجربیات گذشته طراحی شده و با تمرکز بر ارتقای سطح آمادگی، امنیت و پایداری مراکز پاسخگویی به مشترکان اجرایی شد.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به نشست انتقال تجربه که در ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: در این نشست، سناریوهای مانور تبیین و مقرر شد شرکت‌های آب و فاضلاب با ورود به فصل اوج مصرف آب، اقدامات عملیاتی و آموزشی لازم را برای مواجهه با شرایط بحرانی انجام دهند.

 

بردستانی ادامه داد: دستورالعمل اجرای مانور و سناریوی سطح E2، شامل مراحل پاسخ، بازیابی، ارزیابی و مستندسازی تجربیات، شود. 

 

 وی افزود: در این مانور علاوه بر نرم‌افزارهای CRM ، IVR و سامانه‌های امداد و حوادث، از ابزارهای فناورانه‌ای مانند GPS، GIS، سامانه‌های ردیابی (AVL) و پروفایل‌های مشتری نیز استفاده شد.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از این مانور، سنجش آمادگی، 

شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشترکان در شرایط اضطراری بود.

 

 

گفتنی است مانور سراسری آمادگی مراکز ارتباط با مشترکان به طور همزمان در تمامی شرکت‌های ابفا کشور اجرایی شد









لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/47586