
نوای جنوب:ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد: ارتباط با مشترکان با هدف بهبود در روند خدمات رسانی یکی از اولویت های شرکت آبفا استان بوشهر است.
نوای جنوب:وی بیان کرد: ارتباطات مردمی فرصتی است تا ضمن بهره گیری از دیدگاه های ارزشمند مشترکان، نسبت به گره گشایی از مسائل و مشکلات آنان اقدام شود.
عالی ادامه داد: سامانه سامد یکی از بسترهای ارزشمند برای ارتباط بدون واسطه مشترکان با مدیران است که به دور از بروکراسی های رایج اداری به حل مشکلات کمک می کند.
وی افزود: دیدار چهره به چهره با شهروندان در قالب برنامه های ملاقات مردمی و میز خدمت از دیگر بسترهای ارتباطی شرکت آبفا استان بوشهر با مشترکان است که همواره با استقبال خوب مشترکان نیز همراه شده است.
گفتنی است در ارتباط مدیرعامل آبفا استان بوشهر با شماری از مشترکان مسائل و موارد آنان در حوزه های آب و فاضلاب بر بستر سامانه سامد مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.