کد خبر: 37859 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1402 - 16:59
پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم بمناسب سوم خرداد(سالروز فتح خرمشهر)

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم، محمد اسدی سرپرست فرمانداری این شهرستان به مناسبت سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) پیام تبریکی صادر کرد.

 





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم، محمد اسدی سرپرست فرمانداری این شهرستان به مناسبت سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) پیام تبریکی صادر کرد.

 

در متن پیام آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از رویدادهایی است که هر یک به عنوان صفحاتی مملو از افتخار در تاریخ این دیار ثبت شده است و حماسه آزادسازی خرمشهر که با تکیه بر نیروی ایمان و اخلاص و پیروی ازرهنمودهای بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران به دست آمد قطعاً به عنوان یکی از نقاط مهم و حساس این مسئله می باشد.

 

خرمشهر با تاریخی خون بار و حماسه ای جاوید، نماد رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و مردمی است که خاطرات کم نظیر آنان، برای همیشه به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است وسوم خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان معمار کبیر انقلاب است که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این پیروزی بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و همه مردم شهید پرور شهرستان دیلم، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداری از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/37859