کد خبر: 34898 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 21:31
صادر شد:
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج

نوای جنوب:پنجم آذرماه، یادآور صدور فرمان تاریخی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مردمی، نشانه‌ای روشن و آیه‌ای رخشان از پیوند امام امت و ملت در سپهر جمهوری اسلامی است. 





نوای جنوب:بسمه تعالی

 

پنجم آذرماه، یادآور صدور فرمان تاریخی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مردمی، نشانه‌ای روشن و آیه‌ای رخشان از پیوند امام امت و ملت در سپهر جمهوری اسلامی است. 

بسیج با الهام از اندیشه اسلام ناب محمدی و با کارنامه‌ای مشحون از خدمات و افتخارآفرینی، به برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی، یاوری صدیق برای مظلومان گیتی و خاری در چشم دشمنان بشریت و انسانیت تبدیل شده است.

بسیج را نه صرفاً یک تشکیلات انقلابی و مردمی، بلکه می‌توان مفهومی گسترده از ایثار، از خودگذشتگی، وطن دوستی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی دانست که با سربازی تحت لوای ولایت فقیه، به سرزمین قلب‌ها، نفوذ و رسوخ کرده است.

در ایام اخیر که چشم طمع دشمنان بر خاک دُرگهر ایران اسلامی حریص‍‌تر شده و برخی از شهرها را به آشوب و اغتشاش کشانده‌اند، بسیجیان با جانفشانی و حضور در میانه میدان دفاع از مردم و امنیت ملی، کشور را از گزند و پلیدی بدخواهان امت دور نگه داشته‌اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز و ایثارگران والامقام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. صحت و سلامتی و توفیق روز افزون همه بسیجیان به عنوان حافظان دژ مستحکم انقلاب را تحت زعامت مقام معظم رهبری از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

علی موحدی 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34898