کد خبر: 34891 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 16:29
صادر شد
پیام دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج

نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.





نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.

 

🔹در بخشی از این پیام آمده است: به فرمان حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، پنجم آذر روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی و مردمی است.

 

🔹محمدی‌زاده با بیان اینکه بسیچ همواره در کنار مردم است خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که در مقاطع مختلف، از ایران اسلامی دفاع کرده و بسیجیان سلحشور با ایثار و فداکاری و با روحیه جهادی در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی گام برداشته‌اند.

 

🔹استاندار بوشهر تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با رشادت بسیجیان، موفقیت‌های بی‌نظیری به دست آوردیم و پس از آن و در دوران سازندگی نیز بسیجیان با جان و دل برای عمران و آبادانی کشور اهتمام داشته‌اند.

 

🔹وی یادآور شد: بسیج همیشه همراه مردم و در کنار مردم بوده و نقش این نهاد در توفیقات نظام اسلامی غیر قابل انکار است.

 

🔹استاندار بوشهر بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی و جهادی برای خدمت به مردم در جامعه نیاز داریم و اطمینان دارم، مردم ولایت‌مدار و انقلابی در کنار بسیج و سپاه و نیروهای امنیتی همواره پاسدار ارزش‌های انقلابی هستند و اجازه عرض اندام به منافقین آشوبگران و حامیان خارجی آنان را نمی‌دهند.

 

🔹محمدی‌زاده اضافه کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان سلحشور استان بوشهر، امیدوارم روز به روز شاهد شکوفایی و اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34891