کد خبر: 34818 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 آبان 1401 - 20:56
:توسط فرماندار دشتستان احکام اعضای کانون کارآفرینان شهرستان اعطا شد+تصاویر

نوای جنوب: بنافی خطاب به اعضای کانون کارآفرینی افزود: انشالله با کنار هم آوردن مسئولان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مورد آینده کارآفرینی شهرستان تصمیم گیری نمائید و قطعا ابتکارات شما در کارگروه اشتغال به صورت الگویی نوین در جهت اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی  مطرح خواهد شد.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی فرماندار و رئیس هیئت امنای کانون کار آفرینی دشتستان  در نشست با اعضای کانون کار آفرینان شهرستان گفت : کانون‌های کارآفرینی با وجود نخبگان، دانشگاهیان، کارآفرینان و صنعتگران و فعالان موفق عرصه کشاورزی و خدمات و تعاونی می‌تواند در تمامی زمینه‌ها بعنوان اتاق فکر کارآفرینان و مبدا خلاقیت، پویایی و تفکرات نو جهت توسعه شهرستان باشد.

 بنافی خطاب به اعضای کانون کارآفرینی افزود: انشالله با کنار هم آوردن مسئولان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مورد آینده کارآفرینی شهرستان تصمیم گیری نمائید و قطعا ابتکارات شما در کارگروه اشتغال به صورت الگویی نوین در جهت اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی  مطرح خواهد شد.

ایشان در پایان تاکید کرد : با توجه به فضاهای جدید ایجاد شده در حوزه اقتصادی کشور لازم است تا در بحث کسب و کارهای نوین ورود یابند تا موفقیت های بیشتری حاصل گردد.

گفتنی است  در پایان این نشست احکام اعضای کانون کارآفرینان شهرستان توسط فرماندار دشتستان اعطا شد.
 

 




 









 

 

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34818