کد خبر: 33482 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مرداد 1401 - 12:51
انتخاب رییس جدید شورای شهر گناوه

نوای جنوب:در این جلسه پس از رای گیری ، هادی خالقی مقدم با اخذ ۴ رای موافق از مجموع ۷ رای ، رئیس سال دوم شورای ششم شهر گناوه ، سازناز مرادی با  ۴ رای نایب رئیس و حجت الاسلام مهراب خادمی پور با ۷ رای به عنوان منشی برگزیده شد.

نوای جنوب:معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: جمع ۷ نفره شورای شهر گناوه پس از انتخاب رئیس و کمیسیون ها ، در کنار هم و با وحدت و همدلی برای پیشرفت و آبادانی شهر و رضایتمندی شهروندان تلاش کنند.

  محمد اسدی روز چهارشنبه در جلسه انتخابات هیات رئیسه دومین سال فعالیت شوراها  که باحضور خبرنگاران برگزار شد ، افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشوربه شمار می آید و  همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار بوده است.

وی افزود: شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی ایران در دهه‌های اخیر بوده است که توسط رای مردم تعیین می شود.

اسدی اظهارداشت: امیداوریم   رای گیری برای هر انتخابی از جمله  هیات رئیسه شورای شهر در راستای رضای خداوند و پیشرفت شهر و موجب هماهنگی و همدلی و وحدت رویه بیشتر در این نهاد مردمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه بیان کرد: تغییرات در هر مجموعه ای امری طبیعی و ضروری است که باعث نوآوری ، شادابی و تحرک و تلاش بیشتر برای جامعه و عمران و آبادانی هر منظقه ای خواهد شد.

در این جلسه پس از رای گیری ، هادی خالقی مقدم  با اخذ ۴ رای موافق از مجموع ۷ رای ، رئیس سال دوم شورای ششم شهر گناوه ، سازناز مرادی با  ۴ رای نایب رئیس و حجت الاسلام مهراب خادمی پور با ۷ رای به عنوان منشی برگزیده شد.

معاون فرماندار گناوه: اعضای شورا با همدلی برای پیشرفت  شهر تلاش کنند

همچنین در این جلسه، علیرضا بهزادی به عنوان مسئول کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، ساناز مرادی کمیسیون حقوقی ، املاک  و امور قراردادها، سجاد امیری کمیسیون گردشگری، سرمایه گذاری و بازار و  مهراب خادمی پور مسئول  کمیسیون فرهنگی  و ورزشی انتخاب شدند.

مسئول کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و فضای سبز در این جلسه حد نصاب آرا به دست نیاورد و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کاندید نداشت که مقرر شد رئیس شورا آنها را انتخاب کند.

رئیس دوره اول شورای اسلامی شهر گناوه را هادی عرب زاده برعهده داشت.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33482