کد خبر: 32712 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 12 تير 1401 - 21:22
در گفتگو با نوای جنوب:
شهردار آب پخش خبر داد؛ 25 کوچه از بافت فرسوده شهر آب پخش بهسازی و آسفالت می شوند

نوای جنوب:صبح امروز مهندس افشین خجسته پور شهردار و مهندس بهزاد بویری رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش از پروژه در حال اجرای زیرسازی و آسفالت بافت های فرسوده شهر بازدید و در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند.

نوای جنوب:شهردار آب پخش خبر داد؛

 

🔹👈 *25 کوچه از بافت فرسوده شهر آب پخش بهسازی و آسفالت می شوند*

 

 

🔹رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش؛

 

 🔹👈 *بافت های فرسوده شناسنامه شهر محسوب می شود و احیای آن باید مورد اهتمام ویژه شهرداری قرار گیرد*

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛صبح امروز مهندس افشین خجسته پور شهردار و مهندس بهزاد بویری رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش از پروژه در حال اجرای زیرسازی و آسفالت بافت های فرسوده شهر بازدید و در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند.

 

شهردار آب پخش در حاشیه این بازدید اظهار داشت:احیای بافت های فرسوده شهری از اولویت های شهرداری است و انشالله تلاش می کنیم در این راستا اقداماتی داشته باشیم.

 

مهندس خجسته پور بیان داشت: در راستای احیای بافت های فرسوده شهری،زیرسازی و آسفالت 25 کوچه و معبر در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر مراحل زیرسازی آنها در حال انجام است و در آینده ای نزدیک آسفالت خواهند شد

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش نیز احیای بافت های فرسوده شهری را امری ضروری دانست و ابراز داشت:بافت های فرسوده به نوعی شناسنامه شهر محسوب می شوند و باید احیای آن در اولویت های کاری شهرداری قرار گیرد.

 

مهندس بهزاد بویری افزود:احیای بافت های فرسوده موجب تحولات بزرگی در شهر می شود و بخصوص در توسعه صنعت توریسم و گردشگری تاثیر بسزایی دارد.

 

بویری تصریح کرد:خوشبختانه با رویکرد شهردار محترم احیای بافت های فرسوده شهری در دستور کار قرار گرفته و انتظار داریم این امر با جدیت دنبال شود

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش خاطرنشان کرد:البته ساکنین این مناطق نیز باید با شهرداری در راستای بهسازی،تعریض و امثالهم همراهی لازم را داشته باشند 















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32712