کد خبر: 32678 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 تير 1401 - 13:06
اجرای آئین همدلی و ویزیت رایگان بیماران در شهر وحدتیه+تصاویر

نوای جنوب:  با پیگیریهای صورت گرفته و بواسطه اشتیاق پزشکان همشهری به نیکوکاری و فداکاری، اجرای آئین همدلی و ویزیت رایگان بیماران در شهر وحدتیه صورت گرفت.

 

نوای جنوب:  با پیگیریهای صورت گرفته و بواسطه اشتیاق پزشکان همشهری به نیکوکاری و فداکاری، اجرای آئین همدلی و ویزیت رایگان بیماران در شهر وحدتیه صورت گرفت.

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در اجرای این آئین باشکوه در روز جمعه ۱۰ تیرماه که جلوه ای از نیکوکاری، همدلی و نوع دوستی بود، با تلاش و همت ارزشمند جناب آقای دکتر موذن از فرهیختگان همشهری، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و سرپرستی مرکز جامع خدمات سلامت شهر وحدتیه هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

 

🌀◀️ در همین ارتباط مهندس ارشدی شهردار و آقای سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه طی مصاحبه ای با این روابط عمومی و خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر و تشکر فراوان از حضور پزشکان معزز و کارشناسان محترم همشهری و عمل نیک و ارزشمند آنان تصریح نمودند: در طول سالیان گذشته هم شاهد تلاش این عزیزان در انجام عمل خداپسندانه ویزیت رایگان بیماران بوده ایم و این امر در شهر وحدتیه نهادینه شده است که نشان از بزرگواری و اخلاص پزشکان محترم داشته و در آینده نیز ان شاءالله شاهد تداوم این امر خیر خواهیم بود.

 

🌀◀️ لازم به توضیح است که در اجرای این آئین باشکوه و خداپسندانه پزشکان و کارشناسان محترم ذیل حضور داشتند:

 

🔹 *دکتر محمود موذن متخصص اطفال*

🔹 *دکتر رکاب پور متخصص داخلی و فوق تخصص انکولوژی*

🔹 *دکتر پاسالار متخصص جراحی عمومی*

🔹 *آقای محمد شبانکاره کارشناس شنوایی سنجی*

🔹 *خانم دهقانی کارشناس مامایی*

 

🌀◀️ آقای دانش پژوه ریاست مرکز جامع خدمات سلامت شهر وحدتیه نیز عنوان داشتند که *در زمان برگزاری این آئین بیش از ۳۰۰ بیمار توسط پزشکان و کارشناسان فوق معاینه و ویزیت رایگان گردیدند.*










 

🌀✅ با تکریم، تقدیر و سپاس فراوان از همت و اشتیاق پزشکان و کارشناسان محترمی که در این آئین همدلی و نیکوکاری حضور داشتند

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32678