کد خبر: 31981 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1401 - 09:12
نامه وارده
(ارسالی مردم)آبنما اسم رمز تمام شدن آرزوی نافرجام ،ناتوانی مدیران عمرانی استان تا خلف وعده نماینده مجلس

نوای جنوب:بله بزرگ ترین پروژه ملی و استانی در کاکی قرار بود انجام شود! آنقدر هزینه سنگینی داشت! که مسئولین گفتند نمی توانیم. 





نوای جنوب:آبنما اسم رمز تمام شدن آرزوی نافرجام 

 

بله بزرگ ترین پروژه ملی و استانی در کاکی قرار بود انجام شود! آنقدر هزینه سنگینی داشت! که مسئولین گفتند نمی توانیم. 

 

زدن یک پل به طول صد متر! 

 

بگذارید مسئله را بهتر باز کنم، کاکی کجاست؟

یک منطقه تافته جدا بافته از شهرستان دشتي و استان بوشهر که مردم این منطقه گویی هیچ حقی از یک پروژه ملی را ندارند، کلاً در این منطقه برای اینکه هر اتفاق مثبتی بیفتد یک هفت خان رستم برایش تعریف می شود. 

 

مردم این منطقه یعنی مندستان، بعد از سیل ویرانگر سال ۶۵ که بعد از آن به فراموشی سپرده شدند، امیدشان به ایجاد این پل بود که راه امکانات ادارای، درمانی، خدماتی برای این منطقه کوتاه شود و همچنین در یکپارچگی کاکی کمک می کرد. 

مسئولین عزیز اگر بنا بر نبود بودجه است، عدالت را رعایت کنید، تمام برنامه های عمرانی شهرستان و استان را تعطیل کنید، یا اینکه تمام این بودجه را به طور عادلانه تقسیم کنید. تا عدالت برقرار شود، بر دل این مردم زخم خورده که دلشان برای انقلاب می تپد خاک ناامیدی نپاشید 

طوری گفته می شود بودجه نیست که انگار قرار است یک ماهه این پل را بسازند و الان بودجه نیست.

 

دروغ است اگر هم زمان سه پروژه بزرگ در شهرستان دشتي کد بودجه ملی می گیرد ولی این طرح بیست ساله که اگر هر سال پنج درصد پیشرفت داشت الان تمام بود. 

 

اگر این طرح شناسنامه دار شد کدام شناسنامه که یکباره پاره شد؟ 

 

چرا مردم را به یک آبنما با مکانی نامعلوم و زمانی نامعلوم حواله می کنید؟ و مسئولین محلی هم خواب، دست و جیغ و هورا می کشند. 

 

طوری صورت مسئله را پاک می کنید که انگار مسئولین گذشته چلاغ بودند که نمی توانستند بر روی این رودخانه وحشی آبنما بزنند! 

 

با کدام طرح علمی آبنما روی یه رودخانه به پهنای صد متر عملی است؟

مردم این منطقه هنوز داغ سیل سال ۶۵ که بعد از تخریب سد های بالادستی همه چیزشان را از دست دادند و چه خانواده هایی که داغ دار شدند و چه روستاهایی که برای همیشه به تاریخ پیوستند ولی نجیبانه در ایام جنگ سکوت کردند ولی تا به امروز دیده نشدند و حال اینگونه جواب می گیرند. 

 

حق مردمي که حداقل بازسازی روستاهایشان بود کمتر از این بودجه بود؟ 

مسئول محترم اگر شما کار کارشناسی می دانید، ما شما را به جانمایی درست و مطمئن راهنمایی می کنیم که از کنار روستای هلالی عبور می کند که در طرح اولیه هم همین نکته عبور پل بود. ولی لطفاً صورت مسئله را پاک نکنید. 

 

 

 

افسوس از این همه بی تدبیری. 

 

چرا همه سکوت کرده اند؟ کسانی که مکان اصلی پل را تغییر دادید و حال این جواب را گرفتید؟ چه جوابی برای مردم دارید؟ 

 

 

 

چرا مطالبه اصلی مردم این منطقه را تبیین نمی کنید؟ 

 

نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مشاورین شما قول دادند که اگر این اتفاق افتاد، کسانی را که سنگ اندازی در این مسیر کردند را معرفی خواهند کرد؟ شفاف باشید. 

ایجاد پل بر روی رودخانه مطالبه اصلی ماست، مسیر مرگ با آبنما هیچ دردی را برای این مردم دوا نمی کند. 

آبنمایی که نه مکانش معلوم است، نه زمان ساختش و نه بودجه اش، چرا بودجه اش بعد از ده سال هم می‌شود نجومی و با همان سد خاکی مردم جواب خواهند گرفت.خلف وعده یکی از نمایندگان استان بوشهر*

*دکتر کرمی به عنوان نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان به وعده انتخاباتی خود عمل نکرد*

*لازم است که دکتر کرمی که با رای همین مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده‌اند شخصا درباره وعده‌اش در خصوص تکمیل پل ارتباطی دهستان کبگان به مرکز بخش کاکی جوابگو باشند*

*آقای دکتر کرمی شما که در زمان انتخابات به مردم کاکی و روستاهای اطراف و مردم دهستان کبگان قول قطعی برای تکمیل این پل دادید لطفا الان بیایید برای یک بار هم که شده شفاف و صادقانه با مردم بخش کاکی سخن بگویید که چرا به وعده خود عمل نکردید و در جواب مطالبه مردم یا سکوت کردید یا مجددا هر بار فقط گفتید که این خواسته مهم مردم را در آینده نزدیک انجام می‌دهید*

*و متأسفانه الان به گوش می‌رسد که این وعده خود را عملی نمی‌کنید و در حد همان وعده انتخاباتی خواهد ماند*

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31981