کد خبر: 31029 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1401 - 11:22
۲۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به بیمارستان 17 شهریور دشتستان تخصیص یافت

نوای جنوب: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تخصبص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان تخصیص یافت. 

نوای جنوب:محمد هادی رستمیان در نشست با خبرنگاران، آب را یکی از نیازهای مهم و اصلی جامعه دانست و اظهار داشت: کمبود بارش باران و ادامه خشکسالی‌ها به منابع آب شرب و کشاورزی خسارت و صدمه وارد کرده است.

وی ورودی آب به شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر در شبانه‌روز را 400 هزار مترمکعب دانست و بیان کرد: 250 هزار مترمکعب از این آب از خط آبرسانی کوثر و مابقی از خط انتقال کازرون، آب‌شیرین‌کن و چاه‌های داخلی تأمین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان خاطر نشان کرد: اکنون در شبانه‌روز 36 هزار مترمکعب آب از طریق شیرین‌سازی آب دریا تأمین و وارد شبکه آبرسانی استان می‌شود.

رستمیان از افتتاح آب‌شیرین‌کن در شهرهای بوشهر، کنگان، دشتی، سعدآباد و جزیره شیف خبر داد و تصریح کرد: آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان با پیگیری مستمر استاندار و تسریع در اجرا آن به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد که نقش مهمی در حل مشکل آب این منطقه دارد.

وی با اشاره به اجرا نهضت ملی مسکن گفت: در اجرا این پروژه، از سهمیه یک میلیون واحدی کشور در سال، 10 هزار و 726 واحد آن سهم استان بوشهر است که در 10 شهرستان و 40 شهر استان اجرایی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این زمینه 19 هزار متر مربع زمین برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر تأمین شده است.وی به مصوبات سفر رئیس جمهور پرداخت و تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات لازم برای تکمیل، اجرا و تسریع پروژه‌های مختلف مصوب شده که در این راستا 20 میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به بیمارستان 17 شهریور دشتستان تخصیص یافت.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31029