کد خبر: 31022 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 20:21
نشست ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با مدیر کل غله استان+تصاویر

نوای جنوب:به منظور پیگیری مطالبات و مشکلات نانواداران شهر وحدتیه نشست ریاست و عضو شورای اسلامی شهر با مدیر کل غله استان وبخشدار سعدآباد برگزار گردید.

 

نوای جنوب: نشست ریاست و عضو شورای اسلامی شهر با مدیر غله استان وبخشدار سعدآباد 

 

   به منظور پیگیری مطالبات و مشکلات نانواداران شهر وحدتیه نشست ریاست و عضو شورای اسلامی شهر با مدیر کل غله استان وبخشدار سعدآباد برگزار گردید.

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه برگزار گردید آقایان دکتر زارع مدیر کل غله و امور بازرگانی استان بوشهر، مهندس سالاری و افشاری مطلق ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه،  مهندس صحراکار ریاست جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان و فاطمی مسئول توزیع آرد استان حضور داشتند.

 

🌀◀️ در ابتدای این نشست مهندس سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از وقت داده شده و با اشاره به جمعیت بالای ۱۳۰۰۰ هزار نفری شهر وحدتیه، جمعیت شناور حدود ۳۰۰۰ نفری، وجود تعداد زیادی افاغنه و نیروهای پیمانکاری اظهار داشت:علی رغم حضور جمعیت فوق در شهر وحدتیه لیکن سهمیه اختصاصی آرد به خبازیهای شهر اندک و بعضا کسر سهمیه هم صورت میگیرد. سالاری ادامه داد؛کسر سهمیه باعث بروز نارضایتی عمومی شهروندان و ایجاد مشکلات برای نانواداران گردیده که خواستار رفع آلام و مشکلات همچنین دغدغه آنان در این خصوص هستیم.ضمنا مهندس افشاری مطلق عضو شورای اسلامی شهر نیز خواستار توجه بیشتر و بهتر به امورات خبازیهای شهر وحدتیه گردیدند.

 

🌀◀️ در ادامه دکتر زارع با پیگیری تلفنی مطالبات و مشکلات مطرح شده قول دادند که در اسرع وقت رفع مشکل صورت پذیرد.

 

🌀◀️ همچنین نشستی با بخشدار سعدآباد مهندس شریفی نیز برگزار گردید و امورات مطرح شده دردیدار با مدیرکل امور غله استان بازگو که مهندس شریفی از گلایه و نارضایتی برخی شهروندان از عملکرد تعدادی از خبازیهای سطح شهر وحدتیه خبر دادند و کسر سهمیه آرد را در همین راستا قلمداد نمودند که مقرر گردید هرخبازی که رضایت مندی عمومی را حاصل آورد مورد تشویق و ترغیب قرار میگیرد.

 

🌀◀️ در پایان نیز برابر درخواست شورای اسلامی شهر وحدتیه همشهری گرامی آقای ابوذر عباس پور به عنوان بازرس خبازیهای شهر منصوب گردیدند.








لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31022