کد خبر: 30985 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1401 - 08:55
سخنران روز قدس در بوشهر

نوای جنوب:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی «روز قدس» در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوای جنوب:حجت الاسلام یوسف جمالی صبح سه‌شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس در بوشهر اظهار داشت: روز قدس، یکی از روزهای بسیار مهم برای جهان اسلام است و حضرت امام خمینی (ره) ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان اعلام فرمودند آخرین جمعه روز جهانی قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه همه باید برای حمایت از فلسطین در کنار هم قرار بگیریم اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) نگاه بلندی نسبت به مسئله فلسطین داشت چرا که قبل از انقلاب در این خصوص تذکر و تأکید می‌کردند قدس اولین قبله مسلمان است و این رویه بعد از انقلاب نیز ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در سراسر استان بوشهر راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود ادامه داد: گرامیداشت روز جهانی قدس در شهر بوشهر جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: روز قدس مربوط به همه مسلمانان و آزادگان جهان هست و مربوط به جریان و قشر خاصی نیست و از همه مردم استان بوشهر دعوت می‌شود به همراه با خانواده در این راهپیمایی شرکت کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30985