کد خبر: 30283 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 12:42
دکتر باستین معاون اقتصادی استاندار:عزم جهادی مدیریت استان بوشهر برای تحقق شعار سال

نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان بوشهر برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال فعال می‌شود.





نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان بوشهر برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال فعال می‌شود.به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغالزایی" نامگذاری شده و همه موظفیم در راستای تحقق دقیق شعار سال گام برداریم.

وی با بیان اینکه، شعار سال نباید روی کاغذ بماند افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعار سال نباید تنها روی سربرگ‌های اداری و تابلوهای شهری منتشر شود، بلکه باید با عزم جهادی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ۳ منطقه ویژه اقتصادی و ۱۲ شهرک صنعتی و ۷ ناحیه صنعتی است و برای تحقق شعار سال باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

باستین تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود و باید از کاغذبازی و بوروکراسی بیهوده پرهیز کرده و راه را برای تسهیل سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وی گفت: استقرار ۵۳ فاز پالایشگاهی و پتروشیمی شامل ۲۸ پالایشگاه و ۲۵ مجتمع بزرگ پتروشیمی در استان از جمله ظرفیت‌های مهم استان است و باید از این مجموعه‌ها در اشتغال جوانان بومی بهره ببریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: بنادر استان بوشهر ظرفیت ۴۵ میلیون تن تخلیه و بارگیری را دارند و می‌توان از این ظرفیت عظیم در توسعه اقتصادی استان بهره گرفت.

باستین بیان کرد: ظرفیت کشاورزی و همچنین حوزه شیلات و حوزه معدن نیز برای ایجاد شغل بسیار موثر است و نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: استان بوشهر در حوزه دانش‌بنیان، ظرفیت مناسبی دارد و باید از این ظرفیت در تولید و اشتغال، بیش از پیش بهره ببریم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30283