کد خبر: 30207 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1400 - 05:44
جلسه شورای اداری بخش سعدآباد برگزار شد+تصویر

نوای جنوب:دومین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد در سال ۱۴۰۰ به ریاست مهندس شریفی بخشدار تشکیل گردید.

نوای جنوب:دومین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد در سال ۱۴۰۰ به ریاست مهندس شریفی بخشدار تشکیل گردید.

 دومین و آخرین جلسه شورای اداری در پایان سال ۱۴۰۰ به ریاست مهندس شریفی نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار گردید.

🔷 در این جلسه که با حضور تمامی اعضا و مدعوینی از مرکز استان و شهرستان از جمله رمضانی رییس اداره آبفای دشتستان، سید باقر موسوی نژاد رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، قلیپور رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای دشتستان تشکیل گردید هر کدام از رؤسای ادارات و نهادها در حوزه مسؤلیت خود گزارشاتی ارائه و پاسخ های مورد نظر از سوی روسای شوراهای اسلامی شهرهای سعدآباد، وحدتیه، شورای بخش، نماینده دهیاران و تعدادی از دهیاران را بیان نمودنند.

مهمترین موضوعاتی که در جلسه شورای اداری مورد بحث  و درخواست در جهت حل آن گردید میتوان به مشکلات حوزه آب شرب شهری و روستایی،  تعریض و استاندارد سازی راه های مواصلاتی حدفاصل سعدآباد به وحدتیه، سعدآباد به سه راهی نطرآقا و درودگاه به جتوط اشاره کرد.

از دیگر موضوعاتی که مورد تأکید قرار گرفت هموارنمودن بسترهای لازم شهری و روستایی نسبت به آذین بندی و فراهم کردن محیط و مکان ها در جهت پذیرایی از جشن نیمه شعبان و تمهیدات لازم را جهت اسکان مهمانان نوروزی که تصمیماتی اتخاذ گردید.

🟢 در ادامه مهندس شریفی رییس شورای اداری و نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد طی اظهاراتی گفت: علی رغم جلسات مکرر و مستمر با رییس اداره آبفا شهرستان و قول‌هایی که درجهت لوله گذاری در بخشی از شهر سعدآباد که با مشکل جدی و چند ساله آب مواجه میباشند، تعمیر و مهیا سازی خط انتقال از مسیر جتوط به سعدآباد بعنوان خط کمکی، تعمیرات اساسی در جهت بهره برداری از آب تصفیه کن شهر سعدآباد، ورودی آب شرب از محور خط کوثر بصورت مستمر و بهرمندی از میزان آب ورودی، تقویت فشار و سالم سازی آب شرب چندین روستای بخش، راه اندازی پمپاژ بر روی سد رییس علی دلواری و خط خیرآباد در جهت رفع افت فشار و تقویت آب ورودی روستاها ی هدف مواردی می‌باشد که بعلت کم لطفی و کوتاهی متولیان تاکنون تحقق کامل نیافته و از مهندس رمضانی خواست که بدون فوت وقت و قبل از حاد شدن وضعیت آب نسبت به عملیاتی شدن موارد مورد درخواست اقدام نمایند.

🟢  بخشدار سعدآباد الگوی صحیح مصرف و عدم هدر رفت آب توسط مشترکین و تعمیرات منافظ تخریبی را از مسؤلین در حوزه آب شرب خواستار رفع و تعمیرات لازم دستورا تی را صادر نمودنند.

ایشان ضمن تبریک ایام شعبانیه و عید نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی(عج) به مردم بخش، از را مسؤلین در حوزه شهرداریها و دهیاری‌ها خواست که در دو جهت رفاه مردم و مسافرین، از ظرفیتهای موجود خود در زمینه تسهیل سفر به بخش استفاده نمایند.

 

🌏 قابل توضیح اینکه آقای عبدالرضا کریمی زاده قهرمان و آقای گل سه دوره جام جهانی معلولین و رییس اداره تربیت بدنی سعدآباد طی گزارشی از عملکرد حوزه مسؤلیت  خود که تا کنون منتج به نتایج مطلوب و مقامات اول در رشته های مختلف توسط برادران و خواهران گردیده است، این نتایج را حاصل تلاش تیم ها و من مساعدت مستمر مهندس شریفی در سمت قبلی بعنوان شهردار سعدآباد و در حال حاظر بخشدار سعدآباد دانست و به پاس این حمایت‌ها یکی از مدال‌های طلا آسیایی را خود را تقدیم بخشدار سعدآباد کرد که مورد تشویق حاظرین قرار گرفت.

در پایان آقای افشار ، سید محمد موسوی، کاظم تقوی و محمد آزمون به ترتیب به عنوان رؤسای اداره آبفا منطقه سعدآباد، اداره برق ناحیه سعدآباد، خانه هلال و بانک ملی شعبه سعدآباد، سروان درویشی فرمانده کلانتری و محمد باقری رییس بانکملی

 وحدتیه معرفی و از خدمات مسؤلین قبل تقدیر بعمل آمد. 
















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30207