کد خبر: 29816 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1400 - 20:28
امام جمعه موقت دیر: روند انتصابات در استان تسریع شود

نوای جنوب:امام جمعه موقت دیر با اشاره به طولانی شدن روند انتصابات در استان بوشهر، گفت: استاندار و تیم کاری ایشان خصوصاً تیم گزینش در بعضی مسائل مردم را خیلی معطل نکنند.

نوای جنوب:به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر درباره طولانی شدن روند انتصابات در استان بوشهر، عنوان کرد: استاندار و تیم کاری ایشان خصوصاً تیم گزینش در بعضی مسائل مردم را خیلی معطل نکنند و مسئولینی که برای کمک دادن به فرمانداران و نیروهایشان لازم است را سریع‌تر و با دقت انتخاب کنند نه اینکه با وسواس که گاهی اوقات خدای نکرده آبروی افرادی میان می‌آید و امروز اسم شأن مطرح شده و فردا رد می‌شود.

امام جمعه موقت دیر تاکید کرد: اگر بنا است شخصی معرفی شود باید تیم انتصاب یا انتخاب این قدر قوی باشد که نیرو را کاملاً بشناسد و بعد مطرح شود نه اینکه در اواخر یا میانه راه دوباره دچار شک و تردید می‌شوند.

وی گفت: این هم یک توصیه دلسوزانه است و هم بار معنوی دارد که آبروی افراد حفظ شود و هم نیاز مردم است، قطعاً یک فرماندار معاونینی می‌خواهد و بایستی هم خود ایشان و هم دیگران سریع‌تر اقدام کنند که البته کارهایی هم انجام شده است؛ در خصوص سایر پست‌ها در اقصی نقاط استان هم این مقوله لازم بود که مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: من تشکر می‌کنم، دقت در انتخاب افراد لازم است نیروهای انقلابی باید باشند اما سرعت را در نظر داشته باشیم و به نیاز مردم به نیروهایی جهت خدمت دهی به جامعه و پذیرفتن مسئولیت هم توجه کنیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/29816