کد خبر: 29013 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 14:24
روز شنبه:
بدستور شهردار برازجان،آغاز عملیات اجرایی بهسازی بلوار شهید مزارعی

نوای جنوب:شهر برازجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکانات و تاسیسات شهری در برخی مناطق با فرسودگی مواجه هستند و از کارایی بهینه برخوردار نیستند که لازم است با توجه به شرایط و امکانات موجود مورد توجه جدی قرار بگیرند.





نوای جنوب با گذشت زمان و افزایش جمعیت، بیشتر شدن ترافیک و بالا رفتن عمر تاسیسات ترافیکی و عمرانی شهر ضرورت بهسازی و بازسازی این امکانات امری اجتناب ناپذیر است.

شهر برازجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکانات و تاسیسات شهری در برخی مناطق با فرسودگی مواجه هستند و از کارایی بهینه برخوردار نیستند که لازم است با توجه به شرایط و امکانات موجود مورد توجه جدی قرار بگیرند.

 

در همین راستا و با دستور شهردار برازجان عملیات بهسازی بخشی از بلوار شهید مزارعی در دستور کار قرار گرفته است.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی بلوار شهید مزارعی، محدوده این عملیات را حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع بلوار معلم (سه راه شهرک) ذکر کرد و افزود: این پروژه شامل اصلاح سنگ جدول و کف‌سازی بلوار، باکس‌بندی درختچه‌ها و باکس گلهای فصلی، جابجایی درختان و اصلاح روشنایی بلوار است که با تلاش همکاران عزیزمان در حوزه‌های معاونت عمرانی و معاونت اجرایی انجام خواهد شد.

 

قدوسی همچنین ابراز امیدواری کرد انجام این پروژه کمک شایانی به بهبود کیفیت تردد در این بلوار و ارتقای کیفیت بصری این معبر پر رفت و آمد شهری شود.

شهردار برازجان در پایان افزود: اجرای این پروژه در یکی از پرترددترین معابر شهر سبب می‌شود در زمان اجرای عملیات، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود، که از این بابت از همشهریان عزیزمان عذرخواهی میکنیم و از صبر و شکیبایی عزیزان متشکریم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/29013