کد خبر: 26445 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1400 - 10:21
افزایش قربانیان کرونا در بوشهر

نوای جنوب:: در حالی که روز‌های گذشته تعداد فوتی‌های کرونا در استان بوشهر کمتر شده و حتی دیروز به یک نفر رسیده بود، امروز تعداد قربانیان جدید این ویروس ۷ نفر اعلام شد.

نوای جنوب:: در حالی که روز‌های گذشته تعداد فوتی‌های کرونا در استان بوشهر کمتر شده و حتی دیروز به یک نفر رسیده بود، امروز تعداد قربانیان جدید این ویروس ۷ نفر اعلام شد. سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۲۱۹ نفر اعلام کرد که ۵۱  در شبانه روز گذشته در این بخش‌ها بستری شده‌اند و از میان بیماران جدید ابتلای ۱۲ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود:۱۷ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۷ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در این استان، عنوان کرد: یک مرد ۸۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و ۶ زن ۹۲، ۹۱، ۷۱، ۶۵، ۶۵ و ۶۴ ساله با سابقه بیماری، تیروئید، چربی خون، فشارخون و دیابت در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

کشمیری ادامه داد:در شبانه‌روز گذشته ۸۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۹ نفر به کرونا مبتلا بوده‌اند.

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۵ هزار و ۱۱۶ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده و هزار و ۹۳۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26445