کد خبر: 26085 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1400 - 00:13
فوتی‌های کرونایی در بوشهر باز دو رقمی شد

نوای جنوب:امروز ۱۰ فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر به ثبت رسید که سه نفرشان بین ۲۴ تا ۳۵ سال داشتند.

نوای جنوب:امروز ۱۰ فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر به ثبت رسید که سه نفرشان بین ۲۴ تا ۳۵ سال داشتند.دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۱۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش شد شامل ۳ مرد ۶۲، ۵۹ و ۴۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و دیابت، ۴ مرد ۶۵، ۵۵، ۵۳ و ۲۴ ساله بدون سابقه بیماری و ۳ زن ۴۹، ۳۵ و ۳۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، کلیوی، خونی و دیابت.

به گفته او، تا کنون هزار و ۸۵۳ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۵۱۴ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۱ نفر به کرونا، قطعی است.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۴ نفر به کرونا دچار بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۲۳۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26085