کد خبر: 25869 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 - 13:19
باز هم دشتستان و برازجان اولین شد،جوان 27ساله برازجان فرشته نجات چند هموطن شد+جزئیات و عکس

نوای جنوب: علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: الیاس برازجانی که ۲۷ سال داشت به علت تصادف ضربه شدید به مغزش وارد آمد و با وجود تلاش پزشکان در نهایت  دچار مرگ مغزی شد.





نوای جنوب:نوای جنوب: علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: الیاس برازجانی که ۲۷ سال داشت به علت تصادف ضربه شدید به مغزش وارد آمد و با وجود تلاش پزشکان در نهایت  دچار مرگ مغزی شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگر این جوان، سحرگاه در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان عمل برداشت قلب این بیمار انجام و با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به شیراز انتقال داده شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این نخستین عمل برداشت قلب در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان و چهارمین قلب اهدایی بیماران مرگ مغزی در استان بوشهر است.

باقری ابراز داشت: همچنین اندام‌های دیگر این بیمار از جمله کبد، پانکراس و ۲ کلیه برای پیوند به بیماران برداشت و به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: این پنجمین اهدای عضو در امسال و هشتاد و پنجمین اهدای عضو بیماران مرگ مغزی در استان است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25869