کد خبر: 22951 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1400 - 11:40
در گفتگو با خبرنگاران
نماینده دشتی و تنگستان:مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

نوای جنوب: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است که باید پاسخگوی این شرایط باشد.

نوای جنوب:

.

مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسؤول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است و بقیه دستگاه‌ها باید طبق تصمیمات این ستاد عمل کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اتفاق مبارکی رخ دهد ما از این ستاد بسیار تشکر می‌کنیم اما اگر خلاف این موضوع رخ دهد باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس توضیح داد: هر تصمیمی که گرفته شد، طبق آن عمل کردیم و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نداشتیم اما واقعاً چرا وضع کنونی کشور این‌چنین است؟

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مرجع ما ستاد ملی مبارزه با کروناست و همه در این زمینه با دولت همکاری کردند با این ‌وجود نتوانستند وضعیت کشور را کنترل کنند و سوءمدیریت‌ها را در بخش مبارزه با کرونا هم‌نشان دادند.

کرمی تصریح کرد: مگر ما نمی‌دانستیم که کدام شهرها قرمز و در کدام شهرها کرونای انگلیسی در گردش است؟ تمام تصمیمات متوجه ستاد ملی مبارزه با کرونا و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان‌ها این مسؤولیت‌پذیری برعهده استانداران است که چرا با توجه به فهمیدن شرایط استانی اجازه دادند اوضاع از این وخیم‌تر شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در این شرایط موجود مردم باید بیش‌ازپیش مراقب خود و اطرافیان باشند تا بتوانیم به‌سلامت از پیک چهارم این بیماری منحوس عبور کنیم.

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22951