کد خبر: 21848 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 14:56
پلمب یک تالار پذیرایی در دیر

نوای جنوب:یک تالار پذیرایی به علت بی توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مهروموم شد.

نوای جنوب:معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: یک تالار پذیرایی به دنبال رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بی‌توجهی نسبت به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان مهروموم شد.

حسین ناظمیان‌پور افزود: با توجه به بازگشایی مشروط تالار‌ها، صاحبان این مکان‌ها باید برای آغاز فعالیت کد QR بگیرند و دستورعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را رعایت کنند.

او، با بیان اینکه یکی از الزامات فعالیت، نصب برنامه ماسک برای شناسایی افراد مبتلا است، ادامه داد: وجود مواد ضدعفونی کننده بر روی میز پذیرایی، نصب تهویه هوا، داشتن ماسک برای همه افراد به‌ویژه افرادی که پذیرایی می‌کنند، رعایت بهداشت در سالن و سرویس‌های بهداشتی و حذف صندلی‌های اضافی از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تاکید کرد: صاحب تالار باید داماد را به شبکه بهداشت معرفی کند تا شیوه‌نامه‌ها به او ابلاغ و فرد با رعایت آن‌ها و مقررات و شروط اعلامی آشنا شود.

ناظمیان‌پور عنوان کرد: تالار‌های موجود در شهرستان دیر مجاز به پذیرش بیش از ۱۰۰ نفر نیستند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌شود و همه تالارها باید به طور مستمر ضدعفونی شوند.

او با اشاره به نظارت ویژه کارشناسان بهداشت محیط بر اماکن و صنوف افزود: ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌ها و افزایش نظارت‌ها است و انتظار می‌رود مردم و متصدیان در این زمینه همکاری داشته باشند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از مردم خواست تخلف صنوف از مصوبات ستاد کرونا و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21848