کد خبر: 21800 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1399 - 16:56
واژگونی مرگبار وانت‌بار در اتوبان در دست ساخت کنگان به دوراهک

نوای جنوب:مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از کشته و مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی وانت‌بار در اتوبان در دست ساخت کنگان به دوراهک خبر داد.

نوای جنوب:حسین ناظمیان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارداشت: ساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت بار در اتوبان در دست ساخت کنگان به دوراهک روبروی شهر دوراهک، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و کنگان به محل حادثه اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بیان کرد: خودرو واژگون شده دارای ۳ سرنشین به رانندگی خانمی حدوداً ۳۰ ساله بود که تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومین به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

وی توضیح داد: در معاینات پزشکی مشخص شد راننده خودرو بدلیل شدت ضربات وارده به سر و اندام‌های حیاتی در دم فوت کرده است، سرنشین نیز که ۲ آقا ۳۰ و ۳۸ساله بودند از ناحیه سر دچار صدمه شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ کنگان و دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال داده شد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: علت این دو حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21800