کد خبر: 21429 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1399 - 02:17
کرونا یک قربانی دیگر در استان گرفت

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت یک مورد فوتی کرونایی دیگر مجموع جانباختگان کرونا در این استان به ۸۶۵ نفر رسید.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد نتیجه آزمایش ۵ نفر مثبت است.

او، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۶۹ نفر اعلام کرد.

ککک

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه اکنون ۱۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۱۱ بهمن‌ هم گفت: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا با ۶۶ سال سن با بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۵۵ نفر در استان بوشهر با ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد هشت نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

 کشمیری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۴۸۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

او تاکید کرد کرد: افزایش دورهمی‌ها و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شد وضعیت شهرستان دشتی دوباره به رنگ زرد تغییر پیدا کند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت:کرونا هنوز در بین ما هست و نباید استفاده از ماسک و رعایت ضوابط بهداشتی را فراموش کنیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/21429