کد خبر: 19728 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 08 آذر 1399 - 16:36
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
دکتر موسی احمدی نماینده جنوب استان:دشمنان نظام با ترور دانشمندان هسته ای ما راه به جایی نخواهند برد

نوای جنوب:نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنان انقلاب و نظام مطمئن باشند که با ترور دانشمندان هسته ای ما راه به جایی نخواهند برد.








نوای جنوب:نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنان انقلاب و نظام مطمئن باشند که با ترور دانشمندان هسته ای ما راه به جایی نخواهند برد.


حجت الاسلام موسی احمدی   با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: آنچه که از ابتدای انقلاب تا الان در بحث ترورها می بینیم، حکایت از این دارد که دشمن اصلی انقلاب یعنی صهیونیست ها و آمریکایی ها به دنبال این بودند که مغزها متفکر، ایده ساز و ایده پرور را ترور کنند. علتش نیز این است که آنها فکر می کنند با ترور این انسان های بزرگ که صاحب ایده و تفکر هستند، می توانند جلوی رشد علمی و پژوهشی در کشورها را بگیرند.
 
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا دانشمندان و مغزهای متفکر و صاحب ایده می توانند کشورها را از بن بست خارج کنند و با ارایه برنامه های جامع، کامل و آینده سازی تمامی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند. در بحث برنامه هسته ای آنچه که امروز دشمن به دنبال آن بود، عدم تحقق منویات و اهدافی است که نظام در بحث انرژی هسته ای داشت اما خوشبختانه دانشمندان فرهیخته و توانمند هسته ای ما توانستند دشمن را در نقشه هایش ناکام کنند.
 
وی بیان کرد: دشمن فکر می کرد با مذاکره برجامی می تواند ما را از دسترسی به دانش هسته ای باز بدارد اما دیدند که با حضور دانشمندان هسته ای هرگز نمی توانند به این اهداف خود برسند و به همین دلیل دست به ترور دانشمندان هسته ای در یک دهه اخیر زده اند.
 
نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنها می خواهند با ترور این دانشمندان کشور را از ایده ها و اندیشه های این دانشمندان محروم کنند در حالی که خون این شهیدان مایه برکت و تعالی نظام و انقلاب خواهد بود و ما دارای نخبگان بسیاری هستیم و آنها نمی توانند با شهادت دانشمندان هسته ای ما راه به جایی ببرند.
 
وی گفت: شهید فخری زاده را به دلیل جایگاه و اثرگذاری ای که در وزارت دفاع و بحث تحقیقات هسته ای ما داشت، مورد هدف قرار دادند و قطعا این ضایعه بزرگ برای نظام و انقلاب ماست. از دست دادن این دانشمندان بزرگ که صاحب ایده و برنامه هستند، برای انقلاب و نظام ضایعه است اما دشمنان بدانند که با این اقدامات به اهداف شان نخواهند رسید
 
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام دشمنان گفت: ما از مسئولان انتظار داریم که ضمن حفاظت و حراست از دانشمندان هسته ای و نیروهای اثرگذار، انتقام خون این دانشمندان را از مجریان ترور بگیرند تا این اقدام درس عبرتی باشد برای دشمنان نظام و انقلاب.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19728