کد خبر: 17477 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1399 - 13:05
نماینده دشتستان:
دکتر رضایی نماینده دشتستان:ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان با جدیت دنبال می‌شود

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان موجب رونق و ساماندهی خرما می شود و با جدیت دنبال خواهد شد.





 

نوای جنوب: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان موجب رونق و ساماندهی خرما می شود و با جدیت دنبال خواهد شد.
 دکتر ابراهیم رضایی در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری اظهار داشت: رئیس‌علی درس‌های بزرگی برای ما داشت از جمله اینکه عزتمان را با هیچ چیزی عوض نکنیم. رئیس‌علی برای قدرت قیام نکرد و بلکه برای دفاع از تفکر، شرف، دین، مردم و ناموسش جهاد کرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم است و مأموریتی جز این نداریم و وظیفه داریم که در کنار هم تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات مردم حل شود.

 وی به اهمیت امنیت اشاره کرد و ادامه داد: این روزها که در آستانه فصل برداشت خرما هستیم انتظار می‌رود نهادهای مرتبط همکاری لازم را برای *حفاظت و حراست از محصولات نخیلات* مردم داشته باشند تا دسترنج یک‌ساله آنها هدر نرود.

 رضایی موضوع *چمن ورزشگاه آب‌پخش* را مهم دانست و بیان کرد: ورزشکاران شهر آب‌پخش مطالبه زیادی در مورد زمین چمن داشته‌اند و تلاش داریم تا این زمین چمن احیا شود و فضا برای فعالیت فوتبالیست‌ها در این شهر فراهم شود.

 وی مشکل آب را یکی از دغدغه‌های اصلی در سطح شهرستان دشتستان دانست و اضافه کرد: در نقاط مختلف شهرستان شاهد مشکل کمبود آب هستیم که پیگیر رفع مشکل هستیم و طرح‌هایی همچون سد دالکی، ساخت آب‌شیرین‌کن، استفاده از شبکه آبرسانی کوثر و… به حل این مسئله کمک می‌کند.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش‌های آب‌پخش و سعدآباد از نقاط نخل‌خیز و قطب‌های تولید خرمای استان بوشهر هستند که ایجاد و راه‌اندازی شهرک تخصصی خرما در محدوده بین این دو شهر نقش مهمی در رونق خرما خواهد داشت.

 وی یکی از مشکلات دیرینه مردم شهر آب‌پخش را *سنددار شدن اراضی مسکونی این شهر* دانست و افزود: مردم آب‌پخش سال‌ها است که برای دریافت سند املاک خود بلاتکلیف هستند و این موضوع باید به صورت کامل حل و فصل شود.

 رضایی از تلاش جدی برای رفع مشکل *صادرات خرما* خبر داد و بیان کرد: علاوه بر تسهیل صادرات تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه زمینه را برای دستیابی به بازارهای هدف فراهم سازیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17477