کد خبر: 17198 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1399 - 16:56
صف طولانی مقابل تنها جایگاه CNG در کنگان

نوای جنوب:شهروندان کنگانی می‌گویند اکنون فقط یک جایگاه سی ان جی در این شهر فعال است و به همین علت هر روز صف طولانی مقابل آن شکل می‌گیرد.

نوای جنوب:ساکنان شهر کنگان در جنوب استان بوشهر می‌گویند چند وقتی است که از سه جایگاه سی ان جی در این شهر، فقط یک جایگاه فعالیت دارد و به همین علت خودرو‌ها باید مدتی را در گرمای هوا در نوبت بمانند.

در همین زمینه مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: شهر کنگان سه جایگاه سی ان جی دارد که یکی متعلق به شهرداری است و اداره دو جایگاه دیگر هم در دست مالکان بخش خصوصی است.

مهرداد بیوکی با اشاره به اینکه از میان این سه جایگاه اکنون فقط جایگاه شهرداری فعالیت دارد، افزود: فعالیت یک جایگاه به علت تعمیرات اساسی حدود دو ماه است که متوقف شده و به احتمال زیاد تا هفته آینده فعالیت خود را از سر بگیرد.

او ادامه داد: یک جایگاه دیگر هم دچار نقص فنی شده و باید قطعه‌ای برای آن تامین شود که هم اساسی است و هم بسیار هزینه بر. امیدواریم مالک این جایگاه سریع‌تر برای تامیتن قطعه اقدام کند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بیان کرد: امیدواریم با از سرگیری فعالیت این دو جایگاه هر چه زودتر مشکلات مردم حل شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17198