کد خبر: 17151 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 مرداد 1399 - 12:50
صادر شد
پیام شهردار خارگ در گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم و هفته دولت

نوای جنوب: عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان پیامی صادر کرد .





 

نوای جنوب: عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان پیامی صادر کرد .

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

هم‌ زمانی آغازین روز های محرم با بزرگداشت هفته دولت یادآور همین نکته است . آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر، با امید، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد. دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلتمردان شهید این آب و خاک را گرامی داشته و با درود بر روح عرشی معمار کبیر انقلاب و آرزو طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری، توفیق خدمت برای همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17151