کد خبر: 14955 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1399 - 17:39
آغاز طرح بهارانه کتاب در استان بوشهر

نوای جنوب: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح بهارانه کتاب ۹۹ از امروز در ۱۰ کتابفروشی این استان آغاز شد.

نوای جنوب:آنیتا مظفری در این ارتباط افزود: طرح "بهارانه کتاب ۹۹" با شعار "بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها" از امروز به مدت ۱۱ روز در ۱۰ کتابفروشی این استان به اجرا گذاشته شد.

بهارانه کتاب در استان بوشهر آغاز شد

وی بیان کرد: پاپیروس، خانه کتاب، کافه کتاب، کافه کتاب پیرنگ، کتابسرای افشین، کتابشهر بوشهر، کتاب فروشی مرکزی گناوه، سی تک عسلویه، کتابسرای نیکان کنگان و خانه کتاب برازجان کتابفروشی‌های مجری این طرح در استان هستند.

مظفری اظهار داشت: از این شمار ۶ کتابفروشی در بوشهر است و شهرهای گناوه، عسلویه، کنگان و برازجان نیز هر کدام با یک کتابفروشی آماده میزبانی از علاقمندان و دوستداران یار مهربان هستند.

وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این طرح تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کتاب خرید و از ۲۰ درصد تخفیف در کتابفروشی‌های ذکر شده بهره‌مند شود.

مظفری ادامه داد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان از جمله کتاب‎هایی است که در سبد خرید این طرح قرار دارند.

وی اضافه کرد: زمان اجرای این طرح فرهنگی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری است.

مظفری افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به کانال کتابفروشی مدنظر نسبت به خرید کتاب به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

وی بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از ضرورت‌ها در اجرای طرح "بهارانه کتاب ۹۹" برای افرادی است که حضوری به کتابفروشی مراجعه می‌کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14955