کد خبر: 14638 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1399 - 02:33
همزمان با سالروز تشکیل شوراهای اسلامی صورت گرفت:
نشست منتخب مردم دشتستان در مجلس با اعضای شورای اسلامی شهرستان دشتستان

نوای جنوب:  در پایان نیز نمایندگان شوراهای اسلامی بخش های شهرستان ضمن  تشکر‌ از میزبانی ونشست منتخب مردم به ایراد نظریات و دیدگاههای خویش پرداختند.

نوای جنوب:

 

 همزمان با سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، منتخب مردم دشتستان در مجلس طی نشستی میزبان ریاست و اعضای شورای اسلامی شهرستان بودند.

  به گزارش شورای اسلامی شهرستان دشتستان در این نشست که روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت وبه میزبانی دکتر رضایی منتخب مردم شریف شهرستان دشتستان برگزار گردید،آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان در معیت سایر اعضا حضور داشتند.

  دراین جلسه دکتر رضایی با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به حاضرین وابراز خوشحالی ازاین نشست ضمن تبیین جایگاه رفیع شوراها و لزوم تعامل و همکاری تمامی دستگاهها با شوراها جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی، توسعه شهرها وروستاها وجلب رضایتمندی عمومی تصریح نمود: نهاد شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان محلی و نماد و الگوی مردم سالاری دینی هستند که  الحمدالله اعضای شورای اسلامی شهرستان همه از بزرگان و فرهیختگان هستند و این امرمایه دلگرمی است.

 منتخب مردم در مجلس با اشاره به لزوم داشتن برنامه توسعه محور توسط شوراها بر انجام امورات مردم و تلاش برای جلب رضایتمندی عمومی تاکید و ادامه دادند باید برای داشتن شورایی قوی ازلحاظ کمیت و کیفیت اقدام و برای رفع مشکلات مردم در تمامی زمینه ها تلاش نمود.وی اولویتهای حاضر را مدیریت منابع مختلف،بهره گیری بهتر از منابع آب و نفت وگاز و سعی همه جانبه جهت تسریع در احداث سد مهم دالکی همچنین برگزاری و انجام مراسمات فرهنگی انقلابی خصوصا یادواره های نکوداشت شهدا اعلام نمودند.

 دکتر رضایی باتشکر از همراهی و همگامی تمامی مسئولین با شوراها از تعامل فرماندار شهرستان تشکر و ضمن تاکید بر مهم بودن شفافیت در کارها ادامه داد باید برای اشتغال جوانان تلاش و با بهره گیری از ظرفیت های بومی نظیر احداث کارگاههای بسته بندی خرما و محصولات جانبی و جذب سرمایه گزاری در این راستا پیش رویم.

  در ابتدای این نشست آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تبریک به آقای دکتر رضایی بابت برگزیده شدن وی و آرزوی توفیق برای ایشان در مسیر پیش رو طی سخنانی با برشمردن اهم مشکلات شهرها وروستاهای سطح شهرستان بر لزوم تعامل،همکاری وهمراهی همگانی مسئولین باشوراها تاکیدنمودند.
کشاورز در ادامه با تقدیر فراوان از نگاه و نگرش مثبت و تعامل ارزشمند فرماندار تلاشگر شهرستان با شوراها خواستار تشکیل کار گروهی با همراهی منتخب مردم،نماینده شوراها و فرماندار شهرستان جهت بکارگیری توان موجود در  بررسی، کنکاش و احصاء مشکلات و کاستیها و ارائه راهکار  وحرکت در طریق توسعه پایدار و همه جانبه همچنین رفع آلام و مشکلات مردم گردیدند.

  ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و تخصیص اعتبارات لازم جهت تامین لوازم و امکانات بهداشتی درمانی و توجه به کادر درمان، توسعه و احداث بیمارستان های جدید، رفع مشکلات آب شرب شهرستان با تسریع در راه اندازی آب شیرین کن ها باتوجه به اینکه آب از منابع خارج از استان تامین میگردد،تقدیر و تکریم نخبگان، فرهیختگان و مشاهیر شهرستان خصوصا شهدای شاخص،رفع مشکلات حوزه راه در بخش های شهرستان و..... را از اهم درخواستها و مطالبات شوراهای شهرها و روستاها عنوان نمود.

  در پایان نیز نمایندگان شوراهای اسلامی بخش های شهرستان ضمن  تشکر‌ از میزبانی ونشست منتخب مردم به ایراد نظریات و دیدگاههای خویش پرداختند.











لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14638