کد خبر: 14298 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1399 - 12:53
آسمان بوشهر تا چهارشنبه ابری است

نوای جنوب:

هواشناسی استان بوشهر آسمان این استان را تا چهارشنبه ابری پیش‌بینی کرده و از افزایش نسبی دریا تا صبح فردا خبر داده است.

نوای جنوب:رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا اوایل چهارشنبه، تحت تاثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار از جو استان، آسمان به تناوب ابری باشد و در این مدت احتمال بارش پراکنده باران همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو افزود: همچنین پیش بینی می‌شود از ظهر امروز تا صبح یکشنبه با افزایش سرعت وزش باد شرقی و جنوب شرقی بر روی دریا و غرب خلیج فارس، تلاطم دریا نیز به طور نسبی افزایش یابد.

او ادامه داد: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، نیمه ابری همراه با غبار محلی، در برخی مناطق بارش پراکنده باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد در این مدت بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بر روی دریا و سواحل استان تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، خواهد بود و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو افزود: امروز جم با  ۱۵ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشته و در شبانه روز گذشته برازجان با  ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین شهر بوده است.

او عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۷ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۷، جزر دوم دریا ۱۲:۴۴ و مد دوم دریا ساعت ۱۸:۱۱ خواهد بود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14298